Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: business
Категория: Лични дневници
Прочетен: 111789
Постинги: 34
Коментари: 13
Гласове: 33
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
21.09.2010 12:03 - Любовни спомени
Автор: business Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5337 Коментари: 0 Гласове:
0



 Искам да съм с теб при изгрева и залеза. В моменти облени в сълзи,

моменти потънали в мечти – аз до тебе, ти до мене, сега и завинаги!

-Които те обича повече от мен, нека се подпише, само,че под мен.

Любовта е като част от творение на изкуството. Дори най-малката частица е красива.

-Обичаме тези, които бягат от нас, а бягаме от тези, които ни обичат!

Чрез твоят дъх аз дишам, чрез твоето и моето сърце тупти!Обичам те, любими, обичай ме и ти!

Ако някой мисли,че без любов не може да се живее-бърка. Но истината е че когато намериш Любовта и Тя те намери,преоткриваш живота,всяко преживяване е по-дълбоко,сладко и незабравимо. По-леко и щастливо се живее с любим човек!

Любовта и живота са една приказка с общо начало и преплетени пътища,
защото любовта е която дарява живот!!!
Любовта не е само миг от вечността,
тя е безгранична и вечна!!!
Когато пътищата се преплитат,
когато искаме да задържим мига завинаги -
си подарихме нашата връзка създадена с много любов!!!Обичам те

Обичам те!Обожавам те!Ти си моето слънце и пътеводна светлина.Ти си моята звезда, ти си моята луна.Ти си небето на моя живот.Ти си красотата на моята утрин!Ти си усмивката на моя ден!Ти си безветрието и полъха на нежната ми вечер.Ти си вярата в утрешния ден.Ти си красотата на изгрева и сиянието на залеза.Ти си вълшебни…ят полъх и шепот на вятъра.Ти си безкрайното синьо на морето.Ти си в мен, вътре, в сърцето.Ти си всичко за мен.Ти си този, който обичам! Винаги! Вечно! Обичам те!

“..Това, което имаш днес , е онова което си инвестирал вчера. Онова, което ще имаш утре, е това, което инвестираш днес в живота си. Времето е ЕДНО ЦЯЛО, няма минало и бъдеще- те са сламки, за които се хващат удавници…
Да се хванеш за сламката на миналото е като да си вързано куче на синджир, което е приковано към колибката му, и кучето не дава да се добрижи никой до него за да му свали синджира…
Да се хване за сламката на бъдещето може само този, който има нужното знание, което му дава възможност да направи така, че да да избяга от синджира с колибката и двора на “миналото”, и да освободи себе си от възможно повече излишни тежести в настоящето, за да е достатъчно лек, и в същото време да не е безумец.”

Най-хубавия ден-днешният. Най-голямата спънка-страхът. Най-лесното нещо-да се заблудиш. Най-голямата грешка-да паднеш духом. Коренът на всички злини – егоизмът. Най-хубавото развлечение-работата. Най-лошото поражение-отчаянието. Най-добрите учители-децата. Най-голямото щастие-да си полезен на другите. Най-неприятният недостатък-лошото настроение. Най-красивия подарък-прошката. Най-добрата защита-усмивката. Най-доброто лекарство-оптимизма. Най-мощната сила на света-вярата. Най-стимулиращия дар-надеждата. Единствената реалност-любовта.

-Трудно е да скъсаш корабно въже, но дваж по-трудно е да чуеш истината за едно момче!

-Да ме обичаш не те задължавам, направи го, ако заслужавам!

- Ако любовта можеше да спаси света,ти щеше да си нашата спасителка!


- Ако беше сълза,никога не бих плакала за да не те загубя. Ако можех
да те върна,то цял живот бих плакала.

- Повярвай, любов има,но трябва да я създадеш.Защото чуждото сърце се
взима – като своето дадеш.

- И да не забравиш… Сърцето ми стои при теб,пази го !


-Имаше едно момиченце.Много обичаше да рисува. С дясната си рачичка нарисува
една фигурка. Това беше едно сърчице. Запази картинката си, и когато порастна
видя листчето с картинката. Когато се влюби даде това сърчице на момчето което
харесваше. За жалост,той я нарани, и тя скъса картинката на две. Ето това бяхме
аз и ти…

- Обичам живота коварен макар да е труден,суров защото в него се ражда едничката дума любов!

- Когато някои си отива ти нямаш сили да го спреш.Когато виждаш че една любов умира ти искаш с нея да умреш!

- Ще ме загyбиш,но ще осъзнаеш-Без мен не можеш да си ти!Ще ти липсвам и ше ме желаеш-Вината в себе си търси!

- Животът не е нищо повече от един филм,с красиво начало и с трагичен край!

- Прости ми че сънувам теб,прости ми че ревнувам теб,прости ми,събуди ме от съня,събуди ме за да не умра!

- Думата „ЛЮБОВ“ не може да се опише.Може я чувстваш ли не.Аз чувствам Любовта…когато мисля за теб!

- Веднъж нещо се случи с мен.Това бе най-сладкото нещо на света.Бе фантазия,сбъдната мечта.Това бе денят в които то срещнах!

-Казаха ми че един ден е 24 часа,един час е 60 минути,но никой не ме предупреди,че една минута без теб е цяла вечност !


- Любовта е чуството,когато си почуствал,че чустваш чуството,което никога не си почуствал!


- Истинската любов няма „Happy End“,защото тя НИКОГА не свършва !



Тагове:   спомени,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене